"Ne mi?" dedi. "Ne olduğunu İspanyol Katolik, Havariler Kilisesi'nin bilge bir âlimi söylemiştir.
Bu bilge alim ne olduğunu söylemiştir: 'Hayat bir düştür. İnsanın en büyük suçu doğmuş olmaktır,' demiştir. İşte, kızım, bizim günahımız bu: Doğmuş olmak."
Bütün kusurların anasının boş gezmek olduğunu duyduğunda itiraz eder ve "En kötüsü boş düşünmektir," derdi. Bir seferinde bununla ne demek istediğini sorduğumda bana şöyle cevap vermişti: "Boş düşünmek hiçbir şey yapmamak için düşünmektir ya da ne yapmak gerektiği hakkında düşünmek yerine olan biten hakkında gereğinden fazla düşünmektir. Olan olmuştur ama hatayı telafi etmeden pişmanlık duymaktan daha kötüsü yoktur.