.............Her ne kadar okurken çok yorsada pek incelemeye ihtiyacı olmayan bir kitap ve her lise öğrencisine okutulması gereken bir kitap bence. ..........
Bir ödev olarak okutuldu ama iyi ki tanıştım dediğim kitaplardan eğitim sisteminin eksiklerini görmek geliştirmek adına birşeyler gerçekleştirmek için faydalı.
M.Kemal ATATÜRK boşuna her Türk vatandaşı okusun dememiş ideal yönetim tavrını o kadar güzel göstermiş ki her öğretmenin okuması okunması gerek ........