Her ne kadar buzun tarz kitaplar sevmesemde hikayenin garip bir bağlayıcılığı var özellikle yazarın hikayeyi anlatırken bizle konuşması çok hoşuma gitti ve ADEM FAWER bu kitabı türkiye den gelen destek sayesinde yazmış iyiki de yazmış çok yoğun bir hafta olmasına rağmen kitabı bırakamadım