İnsan bazen sürekli bir şeyler hissetmekten de yoruluyor.Hissizliğin verdiği soğuk uyuşukluk,insana daha cazip bir hale geliyor.Ancak kesinlikle uyuyakalmamak gerekiyor;aksi takdirde uyandığında buz gibi bir insan olabiliyorsun.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bir süre sonra mutluluktan da korkuyorsun çünkü biliyorsun mutluluğunda sonu olduğunu, bunu bir çok kez yaşadığını hatırlıyorsun.Sonra o çok az rastlanan mutluluk anını bile doya doya yaşayamıyorsun çünkü deneyimledin mükemmel olan her şeyin birgün son bulduğunu.