İnsan bazen sürekli bir şeyler hissetmekten de yoruluyor.Hissizliğin verdiği soğuk uyuşukluk,insana daha cazip bir hale geliyor.Ancak kesinlikle uyuyakalmamak gerekiyor;aksi takdirde uyandığında buz gibi bir insan olabiliyorsun.
Bir süre sonra mutluluktan da korkuyorsun çünkü biliyorsun mutluluğunda sonu olduğunu, bunu bir çok kez yaşadığını hatırlıyorsun.Sonra o çok az rastlanan mutluluk anını bile doya doya yaşayamıyorsun çünkü deneyimledin mükemmel olan her şeyin birgün son bulduğunu.