Demirtaşın savunması diye bir kitap çıkarılsın bence sokrates’in savunmasından çok okunur. DEMİRTAŞ : Orwell şöyle der: ‘Evrensel dolandırıcılığın hüküm sürdüğü zamanda gerçeği söylemek devrimciliktir. Elimden geldiğince gerçeği paylaşmak için çabalayacağım.’ Orwell der ki ‘‘hiçbir şey yasa dışı değildi, çünkü artık yasa diye bir şey yoktu.’
Hırsla çakarım kibriti,
İlk nefeste yarılanır cıgaram,
Bir duman alırım, dolu,
Bir duman, kendimi öldüresiye,
Biliyorum, "sen de mi?" diyeceksin,
Ama akşam erken iniyor mahpushaneye.
Ve dışarda delikanlı bir bahar,
Seviyorum seni,
Çıldırasıya...