Dilhun

Dilhun
@Ronayiii
Mûtenâ köşende kendine bir âlem ol. El-intizar eşeddü minen-nâr..
Evet, bir kadının kalbi kırılgandır. Parçalanırsa herkes zarar görür. 🎨Görsel ve yazımda ne anlatmak istedim? Hadi gelin birlikte inceleyelim: Bir kadının kırılgan kalbinin kırıldığı yürek parçalayıcı anı yakalayan çarpıcı bir kavramsal illüstrasyon ile yaratmak istedim. Hüzünlü ve üzgün bir ifadeyle tasvir edilen bu kadın, ilişkilerdeki çalkantılı duygularını yansıtan kaotik ama renkli bir manzarayla çevrelenmeliydi. Her kırık kalp parçası, hem kendisinin hem de ona yaşatılan derin acıyı ve duygusal yükü simgeleyen bir kan izi bırakmalıydı. Canlı renkler ve güçlü görüntüler, izleyiciyi aşkın duygusal kırılganlığını ,inceliklerini ve karmaşıklıkları düşünmeye davet ederek iç gözlemi sonuna kadar çağrıştıracaktı.💔Özellikle empati uyandırıcı olması benim için çok önemliydi. Üzgün ​​bir ifadesi var olması ve rengarenk, karmaşık bir yapı olarak gösterilen kalbi çatlamış ve kanıyor, bir kan izi bırakıyor. Etrafındaki kaotik ama renkli manzara, ilişkilerde yaşanan duyguların çalkantısını yansıtıyor. Canlı renkler ve güçlü görüntüler, izleyicileri aşkın ve duygusal kırılganlığın karmaşıklıkları üzerinde düşünmeye davet ederek iç gözlemi çağrıştırıyor. Sahne hem görsel olarak büyüleyici hem de son derece dokunaklı, düşündürücü olmasıydı. 🌟Bu tarz açıklayıcı ve düşündürücü tarzdaki görsel ve yazılarıma yorum katmanız benim için önemli sonuçta hepimiz beğenmek zorunda değiliz ancak beğeniyorsanız beğenip kaydetmeniz bu tarz çalışmalarım İçin beni motive edecek çünkü uzun sürüyor.😇 ♾ Mart Kadınlar gününüzü kutluyorum bir gün değil her gün olması adına sonsuzluk işareti bırakıyorum. Beyler sizde bakarsanız fena olmaz.🌸
Duygular
Dilhun isimli okura yanıt verildi
Dilhun
Emre Gündaş Çok incesiniz teşekkürler 🌸 emeğinize sağlık.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Evet, bir kadının kalbi kırılgandır. Parçalanırsa herkes zarar görür. 🎨Görsel ve yazımda ne anlatmak istedim? Hadi gelin birlikte inceleyelim: Bir kadının kırılgan kalbinin kırıldığı yürek parçalayıcı anı yakalayan çarpıcı bir kavramsal illüstrasyon ile yaratmak istedim. Hüzünlü ve üzgün bir ifadeyle tasvir edilen bu kadın, ilişkilerdeki çalkantılı duygularını yansıtan kaotik ama renkli bir manzarayla çevrelenmeliydi. Her kırık kalp parçası, hem kendisinin hem de ona yaşatılan derin acıyı ve duygusal yükü simgeleyen bir kan izi bırakmalıydı. Canlı renkler ve güçlü görüntüler, izleyiciyi aşkın duygusal kırılganlığını ,inceliklerini ve karmaşıklıkları düşünmeye davet ederek iç gözlemi sonuna kadar çağrıştıracaktı.💔Özellikle empati uyandırıcı olması benim için çok önemliydi. Üzgün ​​bir ifadesi var olması ve rengarenk, karmaşık bir yapı olarak gösterilen kalbi çatlamış ve kanıyor, bir kan izi bırakıyor. Etrafındaki kaotik ama renkli manzara, ilişkilerde yaşanan duyguların çalkantısını yansıtıyor. Canlı renkler ve güçlü görüntüler, izleyicileri aşkın ve duygusal kırılganlığın karmaşıklıkları üzerinde düşünmeye davet ederek iç gözlemi çağrıştırıyor. Sahne hem görsel olarak büyüleyici hem de son derece dokunaklı, düşündürücü olmasıydı. 🌟Bu tarz açıklayıcı ve düşündürücü tarzdaki görsel ve yazılarıma yorum katmanız benim için önemli sonuçta hepimiz beğenmek zorunda değiliz ancak beğeniyorsanız beğenip kaydetmeniz bu tarz çalışmalarım İçin beni motive edecek çünkü uzun sürüyor.😇 ♾ Mart Kadınlar gününüzü kutluyorum bir gün değil her gün olması adına sonsuzluk işareti bırakıyorum. Beyler sizde bakarsanız fena olmaz.🌸
Duygular
Dilhun
Bence gayet başarılı.Diğer canlı renklerin kalpteki kanla bütünleşip gizlenmesi ,tıpkı gerçek hayatta içimizde bastırdığımız her duyguyu maskeleyen yüzümüzde ki tebessüm gibi.Kaleminize sağlık🌸
Geceye bir not bırak desem ne yazardın? Ben:Her gecenin bir sabahı vardır.Umutsuz olmaya gerek yok.Hala nefes alabiliyorsak bir umut vardır her zaman..Kendini toparla ve yola devam et.Asla pes etme.😊
Dilhun
Bir bakış bile yeterken anlatmaya her şeyi Kalbinizi dolduran duygular Kalbinizde kaldı. Behçet NECATİGİL
Sevgi
Gülmek istemediği halde zorla gülmeye çalışan insanların ne kadar çirkin olduğunu herhalde fark etmişsinizdir. Sevimli olmanız için insanlarla karşı karşıya geldiğiniz zaman dudaklarınızla değil, gözlerinizin içiyle gülmeniz gerekir. "Gözlerinin içi gülüyor." dediğimiz insanların ruhlarında derin bir sevinç vardır. Ama siz şimdi diyeceksiniz ki sevimli olmak için dudaklarımızla gülmeyi haydi bir dereceye kadar becerelim ama gözlerimizin içiyle nasıl gülebiliriz? Doğrusu, hakkınız var. Bu, bir aktörlük ustalığı ile yapılacak işlerden değildir. Gözlerinizin içinin gülebilmesi için ruhunuzda bir ışık, nurlu bir ışık olmalıdır. Bu ışık nedir biliyor musunuz? Sevgidir. İnsanların hepsine ve her türlüsüne karşı yüreğinizin sevgi ile dolu olmasıdır.
Seher isimli okura yanıt verildi
Dilhun
Kesinlikle öyle 🏵️😊