Lamia

Yüz Karası
9/10
·464 syf.··
2024 1. kitabı
* Kasaba *Smut (çok az) *Yaralı ana karakterler. *Romantik Merhabalar. Yılın ilk kitabıyla buradayım. Benim gerçekten çok ama çok merak ettiğim bir kitaptı, okuduğuma değdi mi? Fazlasıyla. Duygusal, romantizm dolu kitapları seviyorsanız gerçekten çok seveceksiniz. Gracelyn Mae, yani Grace 15 yıldır birlikte olduğu kocası Finley ile darmadağın bir evlilikleri var. Kocasının daha ilk düşüğünden beri onu aldattığını biliyor ancak tanrıya her gün ona dönmesi için yalvarıyor. Fakat her geçen gün Grace daha fazla kabuğuna çekiliyor, kocası ondan uzaklaşmaya devam ediyor. Kocasının işi gereği, doğup büyüdükleri Chester kasabasına dönmeye karar verdikleri gün, Grace evliliği için oranın daha iyi geleceğini düşünse de bu defa kocasının kasabadaki ihanetiyle sarsılıyor. Ve tam da bu esnada, kasabanın yüz karası olarak adlandırdığı Jackson Emery'le karşılıyor. Jackson o kadar mükemmel bir adam ki, buz gibi dış görünüşünün ardında nazik ve düşünceli bir adamın var olması beni gerçekten çok etkiledi. Yani nasıl olabilir de bu kadar düşünceli, mükemmel olabiliyorsun anlamıyorum Jack-Jack :)) Nefret ettiğim karakter çok kitapta ama Judy, Alex, Josie ve sevgili dost Tucker'ı çok sevdim. Seni unutmayacağım. Ayrıca bir konuya değinmek istiyorum, ilk okuduğum yurtdışı çıkışlı kitap değil ama yazarın karakterlerine seçtiği isimler gerçekten çok hoşuma gitti. Bilmiyorum, tuhaf bir şekilde güzeldi jdjdd Jackson ve Grace'in birbirini bu kadar güzel tamamlaması ise bence kitaptaki en güzel şeydi. Jackson'ın Grace'in düşük yaptığı çocukları için anneler gününde aldığı 7 buket çiçeğin, kitap okurken pek ağlamayan beni darmadağın ettiğini itiraf etmeliyim. Evet ağladım??? Yeni kitapta görüşmek üzere, kitapla kalın efenim. Brittainy C. Cherry
Yüz KarasıBrittainy C. Cherry · Martı Yayınları · 20243,340 okunma
Reklam

Lamia

, bir kitap okudu
9/10
·464 syf.··
2024 1. kitabı
Brittainy C. Cherry
8.3/10 · 3.340 okunma
Dördüncü Kanat
10/10
·672 syf.··
Beğendi
·
2023 21. kitabı
Herkese merhaba Yılın son kitabı Dördüncü Kanat'la karşınızdayım. Tek kelimeyle MÜKEMMELDİ! Fantastik okumaya çok yeni başladım, belki yeni başlayan biri olarak bana ağır gelmesini falan bekledim ama hayır, öyle akıcıydı ki dört günde bitti. Violet, babası gibi katip olmak için çocukluğundan beri yetiştiriliyor. Ama General olan annesinin kararı üzerine Katipler Birliği yerine Biniciler Birliği'ne gitmek zorunda kalıyor. Oldukça narin olan Violet için biniciler birliği herkesten daha zorlu bir hâle geliyor. Çünkü ejderhalar kırılgan insanlarla bağ kurmazlar, onları küle çevirirler. Violet, hem hayatta kalmak için herkesten daha fazla çabalarken hem de diğer binici adayların ona karşı olan suikast girişimlerini engelleyerek bir de onlarla başa çıkmak zorunda kalıyor. Xaden ise bir hainin oğlu, kral tarafında damgalanıp bir nevi cezalandırılmak için Biniciler Birliğine onlarca damgalıyla gönderiliyor. İlk başlarda Violet'a karşı öfkeyle ve nefretle yaklaşıyor, çünkü babasını Violet'ın annesi infaz etmiş. Bir de hainin oğlu olunca önyargıyla yaklaşıyor herkes ve Violet'ı ondan uzak durması için sık sık uyarıyorlar. Kitabın üçte biri aşk, gerisi fantastik, politika, savaş ve eğitim üzerinde dönüyor. Ve ayrıca EJDERHALAR VAR! Kimsenin ejderhalarla bağ kuracağına ihtimal vermediği Vi'nin iki ejderyayla bağ kurması peki jdjdnfn Tairnenach ve Andarna olağanüstü varlıklardı, özellikle Andarna minicik bir şey olduğu için yumuş yumuş oldum. Tairn'i de her okuduğumda arka fonda Big boy çalıp durdu jxndnf MUHTEŞEMSİNİZ! Ayrıca Xaden ve Violet'ın ejderhalarının eş olması güzel bir detaydı. Sadece ben Tairn ve Violet'ın kısımlarının biraz daha olmasını isterdim, Tairnenach'ın Violet'la sürekli alayla konuşması beni en çok güldüren kısımdı ve bu kısımları daha fazla okumak
Mitoloji - Fantastik
Dördüncü KanatRebecca Yarros · Olimpos Yayınları · 20236,4bin okunma

Lamia

, bir kitap okudu
10/10
·672 syf.··
Beğendi
·
2023 21. kitabı
Rebecca Yarros
8.7/10 · 6,4bin okunma
HÜKÜMRAN - İKİ YABANCI
9/10
·432 syf.··
2023 20. kitabı
Herkese merhaba. SPOİLER: Hükümran, İki Yabancı kitabının yorumuyla geldim. Benim Wattpad üzerinde okuyup, tek sevdiğim kitaptı. Yeni bölümünü ısrarla bekleyip, pusuya yattığım günler dün gibi aklımda jdjdjd Bu defa elimde tutuyor, sayfalarını çeviriyorum ve bunun nasıl bir mutluluk verdiğini tahmin bile edemezsiniz. Kapağını ilk başta beğenmemiştim, sonra anlamlı geldi. Bir gazete küpürünü görüp depresyona gireceğim aklımın ucundan geçmezdi jdjdjd Konusu; Berzâh, on dört yaşındayken annesini kaybediyor, babası ayyaş bir katilin ve hapiste. Berzâh on yedi yaşına kadar dedesiyle yaşamak zorunda kalıyor ama onu evlendirme planları kurulunca arkadaşı Gediz'in yardımıyla (bin şahit ister arkadaşlığa ama neyse) evden kaçıyor. Zamanla kendine çalışacak bir yer buluyor ve orada erkek kılığında çalışmaya başlıyor. Yine böyle günlerin birinde patronu onu bir adama konsomatrislik yapması için mekanın alt katına indiriyor. Ve o gece Berzâh ne yazık ki katil oluyor. Savaş Kıratlı'nın 17 yaşındaki katilini yalnızca Savaş'ın kardeşi Aybars biliyor. Ailesi dahil herkes Savaş'ın kendi yaşamına son verdiğini zannedecekti. Çünkü ölümün arkasında karanlık bir sır olduğunu düşünüyor Aybars. Elimden geldiğince açıklamaya çalıştım konusunu, yemin ederim biri bana bu kitabın konusu ne diye sorunca bana dumur iniyor jxnfnf Neyse konumuza dönecek olursak, Berzâh'a üzülüp kahrolduğum kadar kimseye kahrolmadım. Belirli bölümlere kadar itilip, hor görülüyor ya böyle kendi çocuğuma yapılıyormuş gibi üzüldüm. Herşeye rağmen güçlü, cesur bir karakter bu huyunu o kadar seviyorum ki belki de bu yüzden en sevdiğim kitap karakteri. Aybars adam olana kadar kendini çokta güzel savunuyor, ifade ediyor. Aşığım ona. Aybars ise ilk kitapta biraz hayvan, kusura bakmayın ama öyle. Deli ediyor beni,
Roman
Hükümran 1 - İki YabancıSümeyye Koç · İndigo Kitap · 2023370 okunma
Reklam