Uzun süredir gerilim kitabi okumuyordum arkadasimin onerisi ile basladim. Gün boyu elimden düsürmedigim ve bir cirpida bitirdigim bir kitap oldu. İcerisindeki resimler hem dusundurucu hem de gericiydi ilk defa bu tarz bir kitap okudum, ilk basta hikayeler birbirinden bagimsiz olacak diye cok korktum cunku ucu acik biten bagimsiz hikayelerden hoslanmiyorum, ancak kitap sonunda hepsi tek bir hikayeye baglaniyor ve bu cok hosuma gitti, insanlarin birbiriyle ister istemez olan etkilesimi ve bu etkilesimin hayatlarina etki etmesi fikri bana hep cok hos geliyor ve kitapta da bir suru hayatin kesistigi bir sekilde birbiriyle baglandigini okuyoruz en azindan kitap sonunda bu ortaya cikiyor. Güzel bir okuma deneyimiydi, yazarin sondaki maskeli goruntusu de merak uyandirici oldugu icin youtube kanalina da baktim cogu video japonca oldugu icin hicbir sey anlamadim ama creepy videolari vardi izlenebilir diye dusunuyorum susjrndmf