"İnanmak için, bütün ve kusursuz olman gerekir. Varoluşundaki en ufak
bir çatırdama, en ufak bir şüphenin gölgesi, seni inanmak için görmenin
cehennem tuzağına düşmüş ölümün kucağındaki, yenik düşmüş ve kendi telif
haklarından vazgeçmiş milyarlarca kişinin arasına geri döndürecektir... "
Sanki bu büyük öfke içimdeki kötülükleri söküp atmış, ümitleri boşaltmış gibi, bir takım işaretler ve yıldızlarla dolu bu gecenin karşısında, içimi ilk defa olarak dünyanın tatlı kayıtsızlığına açıyordum.