Rotinda

@Rotinda_33·
·
sabitlendi
Kim ne derse desin ya da ne yaparsa yapsın, ben rengini yitirmeyen bir Zümrüt olacağım..!
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Savaşacağım tek kişi, içimdeki diğer bendi...
İçimi dökebileceğim tek kişi yine kendimdi...
Birisi barışı başlatmalı, tıpkı savaşı başlattığı gibi.
İyilikle gülümseyebilen insanlar vardı hâlâ.