Açtık, çok açtık, çok çok açtık..
"Tanrı" istedik.
Ve oturup ağladık niye?
Ve niye hiç görmemiş gibi sanki oturup hep birlikte ağladık ona şaşıyorum.
Ona şaşıyorum biz sanki hiç tanrı görmedik.
Hadi hiç görmedik diyelim, çok doğru,
Tanrı da mı hiç görmedi bizi!!
Ah kendi nahif, cümleleri nahif Ahmet Erhan..
Cümleleri okuyup bir de durup ona bakınca sen bunları içine, aklına nasıl sığdırdın nasıl taşıdın bunca zaman be adam diyor insan..