Rozvejiya

Rozvejiya
@Rozvejiya7676
"Dibe vurmak diye bir şey yok" dedi içinden. "Çünkü dünyanın dibi yok. En fazla yerin dibine geçerim, oradan da girer, dünyanın öbür tarafından çıkarım. Biraz da oralarda dolanırım."
Sayfa 153 - Doğan·Kitabı okudu
Rozvejiya
Ne demiş Mevlana ne olursan ol yine Araf’a gel 😊
Reklam
Doğum şeklini seçemezsin, ama ölüm şeklini seçebilirsin.
Sayfa 471 - DK·Kitabı okudu
Rozvejiya
Burdan ne anlamalıyız 😂 @asmevejino