Okumaktan bile sıkılır insan, kendini yazma isteğini bastırmadıkça. Ne varki iyi bir okur olmak ile iyi bir yazar olmak aynı şey değil... Okumaya devam delim o zaman.
"İsterdim ki ben,
bir kitap bekçisi olayım
camları güneşli bir kitap evinde.
Duyduğum zevklerin en doyulmazıdır
yıldızlı cenup denizlerinin alevinde sabahlar gibi
sevilen bir kitap başında sabahlamak..."