Atsız

Atsız
@RuhAdam25
mavi ruhumda bulduğum huzuru paylaşmaya geldim sizinle...
Dünyada gerçekten inanılmaz şeyler olurken ben ne yazıkki çok az şey biliyorum veya şahit oluyorum... sırlarlar dolu bu dünya nasıl aydınlanacak ?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Okumaktan bile sıkılır insan, kendini yazma isteğini bastırmadıkça. Ne varki iyi bir okur olmak ile iyi bir yazar olmak aynı şey değil... Okumaya devam delim o zaman.
"İsterdim ki ben, bir kitap bekçisi olayım camları güneşli bir kitap evinde. Duyduğum zevklerin en doyulmazıdır yıldızlı cenup denizlerinin alevinde sabahlar gibi sevilen bir kitap başında sabahlamak..."
Şiir
Bakanı büyüleyen, dokunanı yakan ateştir ruhum benim. Dünyayı kül eyler, soyunu kırarım hazanın ve “Eylül”e vurulan vebalin.
keşfedilmemiş bir cümlenin öznesine koysam seni, yükleminde karşılasam gözlerini, belki devrik olur bakışların, belki çok seversin beni...