İmam-ı Azam hazretleri ,Rabbim’i (c.c.) doksan dokuz defa rüyamda gördüm. Kendi kendime dedim ki "Eğer Rabbimi yüzüncü defa görürsem kıyamet gününde kulların azabından ne İle kurtulur diye soracağım"dedim. Yüzüncü defa Rabbim’i(c.c.) gördüm ve kıyamet günü kulların azabından ne İle kurtulur dedim. Allah’u Teala: Kim ki sabah ve akşam namazlarından sonra
(سبحان الابدي الابد)
(Sübhanel ebediyyil ebed)
okursa kıyamet gününde- azabımdan kurtulur, buyurmuşlardır.