Yitirilmiş kentlerde bıraktığım kendimi aramam bunca yıl sonra,
sonra aranılacak bir ben daha bırakarak kentin kapılarından çıkmam....
Bulmak, yitirmekten büyük...
Yıtirmem nakkaş olduğumda....
Bulmam nakkaşlığımdan.
"Anlıyor ve görüyordu ki, herşey gelip geçiciydi. Baki olansa yalnız Allah'tı. Tek olmak Allah'a mahsustur; mutlak özgürlük de. Mutlak özgür olan sadece Allah'tır.
İnsan ancak Allah'a doğru yol almakla bir parça gerçek özgürlükten tadar.."