" '... deli ol, aşık olma... ' Delilik şüphesiz aptallıktan iyidir. Delilik, var olmuş bir zekanın yok oluşudur ;aptallık, var olmamış bir zekanın var olmamaya devam edişidir. Deliliğin hiç olmazsa mazisi şanlı. Aptallığın şerefli bir tarihi bile yok."
"Tıpkı kovalanan zayıf bir hayvanın, artık kaçış yolunun olmadığını anlayarak çaresizlik içinde arkasını dönüp mücadeleye hazır olarak karşısına dikilmesi gibi; bir av avcısını arıyordu..."
"Korku, cezadan çok daha fazla ürkütücüdür. Çünkü ceza, kestirilebilir bir şeydir;ancak korku belirsizdir ve o gerginlik, sonsuz bir dehşet duygusu yaratır. "