Canım sıkılıyor... Neden bazen böyle sıkıntı basıyor beni? Güzelce yaşayıp gidersin, her şey yolundadır! Ama birden, basbayağı buz keser gibi sıkıntı kaplar içini...
Ne yapsınlar onuru,vicdanı? Ne onur ne de vicdan,ayağına giydiğin çizmenin yerini tutmaz. Onurla vicdan, iktidarı ve gücü elinde bulunduranlara lazım...
...Boğuşan insanları da niye ayırıyoruz ki? Nasıl olsa dövüşmekten usanıp ayrılacaklar. Bırakalım canlarının çektiği kadar özgürce vursunlar birbirlerine... Sonradan dayağı hatırlayınca daha az kapışırlar herhalde.