Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Az önce “30’undan sonra ne oluyor bu kadınlara?” diye sordu.
“Ne istemediklerini biliyorlar.” Dedim.
Evet doğrusu da bu. Bi kadının ne istediğini bilmesindense ne istemediğini bilmesi daha önemli geliyor aksiyon alması için.
Mesela “yeter” diye bir kelimemiz var. Sözlük anlamı “gereksinimi karşılamak” ama ben onu
“Kendinden fazla vermenin gereksizliği.” Olarak yeniden tanımlamak istiyorum.
2026 yılı itibarı ile insanları hayatımda tutmak için kendime tek bir soru soracağım:
“Ben senin yanında, kendim olarak varlığımı sürdürebilecek miyim?”
Evet mi? Çok güzel sen de kendin olarak bana katıl.
Hayır mı? Sad story. The end.