“ Birbirine acıma, birbirini sevme duygusundan yoksun insan görmek korkunç bir şey. Bunun tek nedeni, bu insanların yasa olmayan şeyi yasa olarak kabul etmeleri.Onun için sıkılıyorum bu insanların yanında.”
“Ne var ki, yetişkin insanlar birbirini kandırmayı, birbirlerini aşağılamayı alışkanlık haline getirmişlerdi.”
“Birbirlerini yönetmek adına koydukları anlamsız kuralların kayda değer ve kutsal olduğuna inanıyorlardı. “