Dostoyevski’nin hayranı olmamak gerçekten elde değil. Kurduğu metaforlar, anlattığı duygular o kadar derin ki insan okurken sadece anlamıyor, hissediyor. Ama bunu kelimelere dökmek zor… Bambaşka bir yazar.
Bu kitabında, kendini dünyadan soyutlamış bir gencin hayal dünyasında yaşarken bir kıza âşık olmasıyla hayatının nasıl değiştiği anlatılıyor. Genel olarak oldukça sürükleyiciydi, tavsiye ederim.