Sigaranın o kadar sevilmesi, nikotinin gücünden değil, bu boş ve anlamsız alemde, insana anlamlı bir şey yaptığı duygusunu kolaylıkla vermesindendir diye düşünürüm bazen.
"Akşamı bu şekilde geçirmek ne tatlı! Doğrusu okumak gibi tatlı şey yok! Başka her şey insanı kitaptan daha çok yoruyor!... Kendi evim olduğu zaman müthiş bir kütüphanem olmazsa mutsuz olurum."