ɢüʟʀû

ɢüʟʀû
bir akşamüstü dünyadan geçiyoruz
Dedelik, babalığın kalfalıktan çıkıp usta olmasıydı.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Çocukta her şey ama her şey yedi yaşına kadar şekillenir ve biterdi.
Çocuk rahmetti. Yaptığı, hata kabul edilmezdi. Çünkü Rabbimiz de çocuğun yaptığını kusur kabul etmiyordu. Büyüklerin çocuğun yaptığını kusur olarak görmesi kusurdu. Bunu Dedem kadar uygulayan kimse olamazdı. Şefkat en çok çocuğa yakışırdı. Kişi şefkati kadar çocuğa şefkat ederdi de kalbindeki çocuk kadar çocuğu severdi. Çocuk da şefkat gördüğü kadar güzel ahlaklı olurdu. Şefkat terbiye ederdi. Kötü huyları çürütürdü.
Dedem “fakirlikle övünürüm,” buyurmuştu. Babam, dedemden bu hadisi işitince dünyaya hiç ehemmiyet vermemişti.