ɢüʟʀû

ɢüʟʀû
bir akşamüstü dünyadan geçiyoruz
her şey hızla anı oluyor
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
eksiksiz tamlık, kendi kendine yetmektir.
Zenginin yediği süt ile sütlaç, fakirin yediği bulgur ile bulamaç; sabah oldu mu o da aç o da aç.
uzaklaşmak istediğim ortamlardayım
Puan vermedi·224 syf.··
2022 8. kitabı
·
7 günde okudu
·
Okunma: 18 Nisan 2022 01:26
Nasıl desem: hem büyükler için yazılmış ama hem de yedi yaşındaki bir çocuğun bile severek okuyabileceği daha doğrusu okursan rahatlıkla dinleyebileceği bir kitap çünkü ben öyle yaptım :) küçük bir kız çocuğu ile beraber okuduk çok gariptir ki oda çok sevdi ben de :) Kitap bitti ama hala bırakamadı elinden :)) Kitabın içeriğine gelecek olursak, eski zamanlardaki köy hayatından o kadar güzel bir şekilde bahsediyor ki o an orada olmak istiyorsunuz, o anları yaşıyorsunuz, yıllar önceki sadeliğe gidiyorsunuz. Kitapta imamlığı o kadar güzel işlemiş ki.. Şimdiki zamanın imamları mı yoksa bizim imamlara bakışımız mı değişti bilemiyorum. Ama keşke her şey gerçekten kitaptaki gibi olsaydı. Bu gerçekle yüzleşmek bir miktar kırdı Yine de umutlarımda; köylerin birinde böyle güzel bir imamın yaşadığı… ve tabi böyle güzel köylülerin. Köy havası almak isteyenler özellikle de imam olanların okuması “gereken” bir kitap :)
Gönül DoktoruMehmet Yaşar Kandemir · Tahlil Yayınları · 2013454 okunma