Ne balı konuşmak ağzımızı tatlandırır ne de kuran konuşmak imanımızı güçlendirir. Bol bol kuran edebiyatı ‘kurana göre şöyle-böyle’ sözleri; korkarım ki başkasının rafında duran balı konuşmak gibidir.
Kitabın amacı iyi hoş da gidiş yolu fazla mı kavisli be? Anlatmaya çalıştığı şeyi eyvallah anladım ama bazı detaylara anlam veremedim.
Kitabı yıllarca duyduğum için hep aklımda olan tavsiye kitaplar arasında kafamın bi köşesindeydi. Yılların birikimiyle olsa gerek fazla büyüttüm belki de ve bekletimi yükselttim. Bi gün seni alıcam okuyacam dedim yıllarca. Ama bu değildi. Okumak istediğim “kendini arayış hikayesi” bu değildi. Sanırım kafamdakiyle uyuşmadığı için olmadı kabul edemedim bu kitabı.
SiddharthaHermann Hesse · Can Yayınları · 202447,1bin okunma