elbet olur gece er geç insanların uyuduğu bir vakit o zaman parka çıkarız kimseler görmez usulca öperim seni kimselerden utanmayız bağışla beni sevdiğim şimdilik ışık çok üstelik herkes ayakta seninle el içine çıkamayız biliyorsun olsun elbet olur gece er geç parkların boşaldığı bir vakit şiirler okurum o zaman sana yıldızlara isim koyarız hem belli mi olur o gece tanrı öyle sever ki bizi belki de bir daha hiç sabah olmaz
Ben o gece ağaca anlattıklarımın tamamını hatırlamıyorum
Belli bir yerden sonra sızdım bir kısmını hatırlıyorum
Yıldızlar çok güzeldi mesela onu hatırlıyorum
Tişörtüm sırılsıklamdı çok ağlamıştım hatırlıyorum
Kendimi asacak bir dal beğenmeye çalışmıştım hatırlıyorum
Çok içmiştim çok utanıyordum çok yalnızdım hatırlıyorum
Onu çok özlemiştim dün gibi hatırlıyorum
Gülsene arada bana sıcaklığını alayım Odalar mı çok küçük ben mi çok büyüdüm
Duymayınca sesini bir yere sığamıyorum Ruhum doğum sancısında kanatlandı kanatlanacak
Kanatlansa ne olacak yanma varamıyorum
Tutup elimden kurtarsan ellerin nasıl da güzel Sigaramı tutuyorum elini tutamıyorum
Ben seni seviyorum tüm kızmalarına inat
Tüm dünyaya söylüyorum sana söyleyemiyorum