Ahh Lennie :( Saf, güçlü ve iyi niyetli Lennie. İncecik fakat ömürlük ders veren bir kitap:( Çok sevdiği şeylere dokunmak ve onu hissetmek isteyen Lennie, farkında olmadan onlara hep zarar verip, onları yok eder ne yazık ki. Yol arkadaşıyla hep hayaller kuran ve en büyük hayali sadece tavşanlara bakmak ve onlarla yaşamak olan zavallı Lennie ne yazık ki bu hayaline kavuşamaz. Bazen ne kadar iyi niyetli olursan ol, en basit hayallerine bile kavuşamaz insan. Ama beni en çok derinden yaralayan ise kitabın sonunda en sevdiği ve güvendiği kişi tarafından arkasından vurulmak…Sanırım gerçek hayatta da böyle hayat. Bizi en çok yaralayan ve üzen hep en sevdiklerimiz olmadı mı?