𝓜𝓾𝓼𝓽𝓪𝓯𝓪 𝓚𝓮𝓶𝓪𝓵 𝓐𝓽𝓪𝓽𝓾̈𝓻𝓴 ...
Je ne suis pas parfait...*pertevniyal*
Evrene saygı duy, Doğayı Koru, Yaşamı Kutla (Tengri Biz Menen)
Gökoğuz Yeri Rumeli ️
Bruno,Źiźek
Padişahlar, vezirler için halk demek köle demekti, bu köle çalışacak, sırası geldiğinde savaşta ölecekti. Birtakım reform gösterişleri ile değişti mi sanki bu durum? Yooo... Efendilerin sayısı arttı sadece, buna uygun olarak da yeni bir sahtecilik doğdu. Eskiden lafı bile ağıza alınmayan "millet, vatan" sözcükleri moda oldu. Artık "millet, vatan" İçin keyif sürülüyor, zengin olunuyor, vergi alınıyor ve savaşılıyordu. Ortalık durulunca ne görüyorduk? O "millet" dedikleri eskisinden cahil yoksul düşmüş, "vatan" dedikleri beraz daha haraplaşmış. Eger halk, ulus gerçekten düşünülseydi, gerçekten sayılsa, sevilseydi, bunca zamandır bir kalkınma görülmez miydi.?