Yalnız, bazen kafanın içindekileri izlemekte geç kalıyorum belki. Benden bir şey beklediğini seziyorum; fakat yanlış bir karşılık vermekten korkuyorum. Çünkü, beni de başkalarının yanına yerleştirmek için en küçük bir fırsatı kaçırmıyorsun."
" İnsanlık öldü. Belki de hiç yaşamamıştı. Belki de benim insanlığım diye bir şey yoktu. Ben hücremde yanlış hayallere sürüklenmiştim. Korkaklığımı insanlık sanmıştım. Yalnızlığı insanlık saymıştım.
"Bana yardım et, özgürlüğüme kavuşmak istiyorum," dedi ansızın.
-Sahip olmadığım bir şeyi sana nasıl vereyim, diye sordum ona. Gülümsedi
"Hayalini kurarak," dedi.