Rüveyda

Rüveyda
@Ruveyda_Basaran
"Bana boş boş oturup duvar izlettiren herkese kırgınım" -Oğuz Atay
Ekokomik şeyler, kitap almak ;)
Evettt bugün çook güzel bir gün çünkü tertemiz kazıklanarak D&R dan iki tane kitap aldımmm 😅🫠💆🏻‍♀️ Gelelim kitaplarımıza tabii ki Beyhan Budak’ ın yeni çıkardığı kitaptan Kendini Tüketmeden Yaşa eksik kalamazdım mazallah eksik kalırım falan sıkıntı yani ikinci kitabım ise uzunn zamandır merak ettiğim ama şuncacık kitap o kadar fiyat eder mi diye ertelediğim Aylin Balboa’nın Bu Hikâye Senden Uzun Osman kitabı yani artık ne pahalı ne değil kavrayamıyorum bi kahve olmuş 200tl aynı fiyata 50 sayfalık kitaplar var… eskiden fiyatlar sayfa sayısı ile orantılı artıyordu şimdi ise yazarın tanınırlığı ve sosyal medyada tanınırlığına göre değişiyor yani aslında kitaba verdiğim parayı alana kadar düşünüyorum aldıktan sonra iyi ki almışım diyorum sanırım kitap alışverişleriyle aramda çok bipolar bi ilişki var…
Reklam
“Siz, nazik ve iyi niyetli beyefendiler, sorarım size, çevrenize hiç baktınız mı, dünyanın nasıl bir yer haline geldiği konusunda bir fikriniz var mı?”
Sayfa 90·Kitabı okudu
Alıntı
“Anılarla oyalanıp duruyorum, bu belki de biraz abes… Düşüncelerimin gereksiz yere dağılmasına göz yumarsam sonradan çok pişman olacağımı biliyorum.”
Sayfa 61·Kitabı okudu
Alıntı
“Ne zaman bir şeyler bulduğum kanısına varsam, o bulduğum şeyin yanlış bir yanının olup olmadığını uzun uzun araştırıyor, düşüncemi her açıdan inceliyordum. “
Sayfa 13·Kitabı okudu
Alıntı
Zırvalarımdan seçmeler #1
Özlemek Mastar eki almış birinci şahıs fiilidir aslında Tek kişide kalıp, paylaşılamamasının ağırlığınca Tek kişilik dev kadrodur özlem Ben, kahvem, beyaz güller ve gün batarken deniz Hepsinde eğer özlemin kokusu varsa Ve senin kokunu zaman yutmuşsa Unutmuşsam mesela sesini Hatırlayamazsam şarkımızın ismini Yahut unutursam bir gün kahveyi şekerli sevdiğini Ya da gün batımını değil gün doğumunu sevdiğini Hangi insan unutur ki sevdiğini Özlemek biraz da unutamamak aslındaRüveyda
Reklam