Ruža

Ruža
Psikolog, okur, fotoğraf çeker, dans eder
Her şey bir yana, dostluk bir yana, dedi. Öyleyse, bu karanlık, güç günümde bana dostluğunu göster dedim. Hiç duraksamadan hançerini çekip sol mememin altına sapladı. Bunu yaparken beni kucaklamayı unutmadı. - Ferit Edgü
Edebiyat
Reklam
Böyle koştuğuna göre varacağı bir yer olmalı, dedim. Dünyanın yuvarlak olduğunu öğretmediler mi sana? - Ferit Edgü
Edebiyat
''seni unutma fikri bile, sana kavuşma umuduna bağlanıyor içimde. senden kaçış varsa bile kurtuluş yok şebnem.'' murat menteş / korkma ben varım
"... insan çok yalnızken, bir tane daha kendinden doğuruyordu içinde; korkma desin diye." -ece temelkuran
Çiçeklerle.. Çiçeklerimiz!
"Bahar geldi, gördün mu? Ben gördum. Bir çingene kızının göğsündeydi. Bir insan kokusu duydum, Mürüvvet'te. İsmi Mürüvvet'ti. Çayırlara uzanmıştı. Dişlerinin koyu sarıya çalar bir beyazdı. Ağzı ot kokuyordu. "Gözleri siyah bir çiçekti; insanlarda açan.." Büyük kentin eteklerinde, kıyılarında yaşayan yoksul insanları, iç içe yaşadıkları doğadan (kırdan, ormandan, denizden) koparmadan çizmede, Sait Faik'in üstüne yoktur sanırım. Onun kaleminden tanıdığımız insanları, yerleri, kendi gözüyle görmüş gibi bir sahicilikle kavrarsınız, sonra da yeni yüzlere, yeni yerlere biraz da o gözle bakmaya başlarsınız. "Kişi, uğraşı neyse öyle kokmalı," sözü, Sait Faik için çok geçerli.. Onun karanlıklar içinde bile ışıyan şiirini, umudunu, öykülerindeki kır çiçeği kokusunu da açıklıyor.
Sayfa 157·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam