Gökhan oguz

Gökhan oguz
@Ryu10
"Erkek soğudukça öbür tarafın aşkı hararetlenir"
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Yapayalnızlığın, tek başına kalmışlığın, sonsuz acılar veren karanlık duygusu ile doluvermişti birden yüreği"
En güzel yıllarımı heba etmiştim! Artık bunun farkındayım ve fark etmiş olmaktan acı duyuyorum."
Babacığım, Mezarımı toprakla örttükten sonra üzerine ekmek kabuğu ufala, serçeler gelir, seslerini duyar, yalnız olmadığıma sevinirim...
Ne ben kimseye benziyordum ne de herhangi biri bana. "Tek başımayım,ama onlar hep birlik"