Mezardakilerin geri gelemeyeceği, dünyadakilerin de gideceği kesinken bu neyin telaşı?
Bu kadar fani şey için ebedi hayatı unutmak ne büyük gaflet!
Bu kadar dünyevî hesap içinde, Rabbimizi unutmamız ne ağır bir kayıp!
Gelin, biraz yavaşlayalım, bir an durup tefekkür edelim:
Nereden geldik, nereye gidiyoruz, kimin huzuruna varacağız?..
🥀Haydi, nefsin telaşını bırakıp ruhun huzuruna dönelim.
Dünya geçici, ahiret ebedî...
*Kalıcı olana yönelmenin vaktidir.*