"Hepimiz bizim için değerli olan bir şeyi kaybediyoruz. Kaçırılmış fırsatlar, asla geri getiremeyeceğimiz hisler… Bu, hayatta olmanın bir parçası. Ama kafamızın içinde — en azından ben öyle hayal ediyorum — o anıları sakladığımız küçük bir oda var. Bu oda, bu kütüphanedeki raflar gibi. Kalbimizin nasıl işlediğini anlayabilmek için sürekli yeni fişler hazırlamamız gerekiyor. Ara sıra tozunu almalı, içeri taze hava girmesine izin vermeli, vazodaki çiçeklerin suyunu değiştirmeliyiz."