Bir gün kendisinin de ölme ihtimalini... Dünyada üç saniyelik bir misafir olduğunu, bu misafirliğin böyle dertli ve acı şeylerle berbat edilmesinin ne kadar yazık ve zahmete değmez sıkıntıları bulunduğunu düşündü...
Bin Muhteşem Güneş'ten sonra büyük bir hevesle okudum. İlki kadar olmasa bence çok etkileyici bir kitap. Bazı yerlerinde çok duygulandım bitirdikten sonra sanki ben yaşamışım gibi oldum. Belli bir süre etkisinden çıkamadım. kalbimde, zihnimde iz bırakan sayılı kitaplardan biri.