Sevda Altınbilek

Sevda Altınbilek
@SAltinbilek
Akıl hastanesinden çıktım. Bu bir aylık süreçte doktorlar ve hemşireler tarafından, depresyonum dolayısıyla yapamadığım (duş almak, yemek yemek, uyumak vb.) şeyler yüzünden sayısız defa aşağılandım. Hastanenin bana kattığı tek şey örgü örmeyi ve işleme yapmayı öğrenmek oldu. İçeride bol bol kitap da okudum. Umarım akıl sağlığınızı korur ve buraya hiç düşmezsiniz. Dışarıda olduğum için mutluyum.
1000Kitap
Sevda Altınbilek
Geçmiş olsun..İnsanın hayatta başına her şey gelebilir. İnsana verilen en büyük ödüllerden biri de unutmak becerisi. Bu kısmı unutmaya çalış ve hayatına devam et lütfen
Reklam
Beğenilerim ne şahsınıza ne paylaşımlarınızadır. Akışta gezerken profil fotoğrafı güzel olanı beğeniyorum 😂😂
Edebiyat
Sevda Altınbilek
böyle bir dürüstlüğe uzun zamandır rastlamamıştım....
Kendinizi bir kitap ismiyle tanımlayacak olsaydınız hangi kitap olurdu❓️💬
Yorumlarda Buluşalım!
Sevda Altınbilek
Vadideki Zambak