Seneler evvel yaşça benden epey büyük bir arkadaşım tavsiye etmişti. Her karşılaştığımızda sorardı okuyup okumadığımı. Israrına dayanamayıp okuduktan sonra ise bir daha asla aynı insan olamadım. Neden özellikle okumamı önerdiğini asla söylemedi ama o sıralar ailemle ciddi problemlerim vardı ve sanırım bu onu içten içe hissediyordu. Ben de çalışma hayatına atıldıktan sonra beraber çalıştığımız genç bir arkadaşa önerdim. Ona iyi geldi mi? bilmiyorum. Ama bu kitabın edebi değerinin çok ötesinde bir anlamı olduğunu o zaman düşünmüştüm. Bence herkesin mutlaka okuması gereken bir kitaptır. Okumayanlara şiddetle öneririm. İçeriğine girmek istemiyorum tadı kaçmasın