Bu Beckett hergelenin tekiydi. Frankenştayn'ın ön dişiydi. Ölünce bütün varını yoğunu«Godot Bekleyiciler»e dağıtsaydılar, günahın
bağışlatır mıydı? Yok, bağışlatmazdı. Dağıtsalar da ne düşerdi? Hani bu Osman'a ne düşerdi, düşse düşse...
«Petra gelir mi?»
Evet, Beckett hıyarın tekiydi ya, Osman'ın
hiyarlığı da ondan aşağı mı kalırdı?