-Mac, neyin nesidir Bu vijilanterler? Ne biçim insanlar bunlar böyle?
-Her kasabada ne kadar kirli iş çeviren adam varsa, onlardır işte. Savaş sırasında yaşlı Almanların evlerini yakan bunlardır. Zencileri linç edenler bunlardır. Eziyet etmekten zevk alırlar. İnsanlara zarar vermekten hoşlanırlar ve kendilerine her zaman milliyetçi ya da anayasanın koruyucuları gibi adlar takarlar. Mal sahipleri onları kullanır. Bunlar hiçbir tehlikeye girmeden evleri yakar işkence yapar insanları döverler. Korkaktır bunlar, yalnızca gizlendikleri yerden ateş ederler ve ancak on kişi olduklarında birine saldırabilirler. Sanırım dünyada bunlardan daha pislik yaratık yoktur.