SMTYRDSVN

SMTYRDSVN
@SMTYRDSVN71
Sınıf Öğretmenliği
Lisans/GEF
2002
57 okur puanı
Mayıs 2022 tarihinde katıldı
Yaşamak... Cahit Zarifoğlu : Gidelim sizinle kendinde insan olmadan Kimseyi insanlamadan yaşamaya Nuri Pakdil , yaşamak için şöyle demişti: Bildiğim her şeyden sorumlu olmazsam, nasıl hak edebilirim yaşamayı? Erdem Bayazıt yaşamak için şunları söylemişti: Yaşamak, avını gözleyen Sessiz gergin Soluk soluğa Bir atmaca Sağ elimin Parmakları ucunda. Rasim Özdenören de yaşamak için şunları eklemişti: Müslüman ölümü unutmak için değil, tersine ölümün varlığını Allah'ın emri olarak telakki ettiği için ve onu sürekli olarak bilinç düzeyinde tutabilmek için an içinde yaşar. Ve Sezai Karakoç ise son noktayı şu sözlerle koyar:   Diriliş eri yaşamını, ödeviyle misyonuyla özdeşleştirmiştir. O, ödevi için yaşar, daha doğrusu ödevini yaşar. Yaşama başladı mı ödev başlamış, ödev bitti mi yaşama da bitmiştir. Öyle yaşar ki, sanki var olan yalnız ödevdir. Ödev onda kendini Yaşar. Peki sizce nedir yaşamak?
Edebiyat
SMTYRDSVN
Ben öyle bilirim ki yaşamak Berrak bir gökte çocuklar aşkına savaşmaktır. İsmet Özel