Sina

Sina
Bazen... Başarı... Para, kupa kazanmak değildir... insanların yüreğine dağlanmaktır... damarında, kanında yaşarcasına...
Açıklandı.
Merhaba aranızdan iki kişiye istediğiniz herhangi bir kitabı hediye etmek istiyorum yoruma kitabın ismini yazmanız yeterli. Paylaşanlar arasından iki kişiye de Yahya Sinwar veya Abdullah Galip Bergusi'den istediğiniz bir kitabı hediye edeceğim. Pazar akşamı açıklarım. Yorum yapanlar: Bir kişiye ulaşamadım diye gönderemedim Dilek⁠♡ Oblomov Paylaşanlar: Sabiha Nur Hayriye
Sina
Şöyle pahalı bir şey yazalım da bana çıkmasın 😄 Vücut Kitabı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sağ beyniniz varsa kedi yavrusu görürsünüz, sol beyniniz varsa tavşan yavrusu görürsünüz. Ne görüyorsun?
1000Kitap
toprağımmm isimli okura yanıt verildi
Sina
Hanım hanım bunlay benim yavyularım 😄😄
Ölüsü Bile Ağlatıyor
Uzun zamandır yoktum biri demiş öldü, şimdi de yazsınlar kral geri döndü ⭐⭐⭐⭐⭐🔥🏆🏆🏆🏆🔥⭐⭐⭐⭐⭐
Galatasaray
Sina
İyi oyuncu ama çok ağırlaştı artık 🥲
Harf İnkılabı oldu. Herkes bilir ki, ondan sonra, ben eski yazıyı kullanmış değilim. Harf İnkılabı çıktıktan sonra, şimdiye kadar eski yazıyla yazmış olduğum 20 satırı bulmaz. Yapmadım. Yapamadım. Akıllılık ettim. Çünkü, ilk sıkıntıya katlanmayanlar, ömürlerinin sonuna kadar yeni yazıyı kullanamadılar. Yeni yazıya alışmak için birkaç ay, her ne kadar ise kabiliyetine göre sıkıntı çekip onun içine kapanmak lazımdı. Onu kullanmakta ısrar etmek lazımdı. Cemiyete bunu yaptırmak için almadığım tedbir, katlanmadığım eziyet ve vermediğim eziyet, güçlük kalmamıştır. Ben, vekillerin, mebusların, memurların, herkesin cep defterini muayene eder ve eski yazı ile notlarını gördüğüm zaman mesul tutardım.
palermo isimli okura yanıt verildi
Sina
Atatürk'ün latin harfleriyle yazılmış notunu fazlasıyla gördüm ama kullanım oranını bilmiyorum. İlginç bilgiydi teşekkürler. İnönü'nün çok çalışkan ve disiplinli olduğunu bu alıntıda daha iyi kavradım.