Her sayfasında ne olacak acaba diye içinizi yediğiniz kitap. Kardeşlik kitabının ilkelerinin anlatıldığı kısımda aşırı derecede sıkılmış olsamda kitabı bir solukta,büyük zevk alarak okudum. İnsanlığın ne kadar bencil olabileceğini ortaya koyuyor
Cinayet kitabından çok cinayet psikolojisinin insan üstünde bıraktığı detayları anlatan muazzam bir eser. Bir kere okumayla rafa konulacak bir kitap asla değil.
Birden fazla kez okumanız gereken bir kitap. Zamanla değişen fikri düşünceleriniz,gelişmeleriniz kitabın içersinde ki anlamları da değiştiriyor. 20 yaşında okuduğunuz zaman farklı 35 yaşında okuduğunuz zaman çok daha farklı anlamlar çıkarıp,yazarın hayranlığına bırakıyorsunuz kendinizi