📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Söz de insan usunun belirtisidir, ama sözle Tanrı'ya küfredilebilir. İnsana özgü olan her şey ille de iyi değildir.
Gülmek delilik belirtisidir. Insan güldüğü şeye inanmaz,ama ondan nefret de etmez. Bu yüzden kötü bir şeye gülmek, onunla savaşma isteği duymamak anlamına gelir iyi bir şeye gülmekse, iyiliğin kendiliğinden yayılmasını sağlayan gücü yadsımak demektir.
Gençler artık hiçbir şey öğrenmek istemi
yorlar, bilim geriliyor, tüm dünya tepetaklak olmuş,körler körleri yönetiyor ve onları uçuruma sürüklüyorlar,
kuşlar, daha uçmayı öğrenmeden yuvadan ayrılıyor, eşekler çalıyor, öküzler oynuyor.