Eğer düşmanımız insan olsaydı , kendimizi savunabilirdik . Ama bu bir makine kasaptaki makineler gibi ruhsuz,kalpsiz ve anlayışsız bir alet .Ona karşı gelmek imkansız ..
“Utanç mı ? Utanç , korkunun bir başka halidir . Utancın korkunun daha soylu ve daha iyi bir hali olduğunu kabul ediyorum ,elbette cezalandırma endişesine bağlı değilse ama ...”