“Bir yanağınıza vurana öbür yanağınızı da çevirin. Abanızı alandan mintanınızı da esirgemeyin.Sizden bir şey dileyen herkese verin, malınızı alandan onu geri istemeyin .İnsanların size nasıl davranmasını istiyorsanız ,siz de onlara öyle davranın ..”
Toplumda bir şeylerin ters gittiğini görüyor ve bunu değiştirmek istiyorsanız yapabileceğiniz tek bir şey var .İnsanları geliştirmek ..İnsanları geliştirmek içinse yapabileceğiniz tek bir şey var kendinizi geliştirmek ..
İnsan sabahtan aksama kadar bir şey olmasını bekler ve hiçbir şey olmaz ..Bekleyip durur insan .Hiçbir şey olmaz .İnsan bekler ,bekler şakakları zonklayana kadar düşünür ,düşünür hiçbir şey olmaz ..İnsan yalnız kalır .Yalnız..