Kendini seviyorsan, başkalarını da kendini sevdiğin kadar seviyorsun demektir. Tek bir insanı bile kendinden daha az seviyorsan, o zaman kendini hiçbir zaman gerçekten sevmemişsindir
Bazı acıların, öylesine içlerine işlemiş, öyle incelikleri vardır ki, ruhtan mı yoksa bedenden mi kaynaklanırlar, hayatın boşluğu karşısındaki rahatsızlığı mı yansıtırlar, yoksa karaciğer, mide ya da beyin gibi organik bir uçurumumuzun hastalanmasından mı kaynaklanırlar, anlayamayız.