Betsi..

Betsi..
@S_oz
Eğer yaşamak kelimesinin mânası her şeyden mahrum olmak ve ıstırap çekmekse, her an küçülmek ve bunu nefsinde her an duymaksa, bir türlü aşamayacağı bir çemberin içinde durmadan çırpınmaksa, şüphesiz ben de benimkiler de en derin şekilde yaşıyorduk.
Sayfa 12 - Dergâh Yayınları·Kitabı okudu
Reklam

Betsi..

, bir kitap okudu
8/10
·188 syf.·
27 saatte okudu
·
2022 9. kitabı
Bernhard Schlink
8.4/10 · 4.607 okunma
Hayatlarımızın katmanları öylesine üst üste yığılmış ki, sonradan yaşadıklarımızda eskilerle karşılaşıyoruz durmadan: halleşip bir kenara bıraktığımız yaşantılar olarak değil, güncel ve canlı deneyimler olarak.
Sayfa 188 - İletişim Yayınları·Kitabı okudu
"İnsanların hiç bulaşmamaları gereken ve canları söz konusu olmadığı sürece, kaçınmak zorunda olduğu meseleler vardır"
Sayfa 98 - İletişim Yayınları·Kitabı okudu
"Bazen sonu acı verdiği için mutluluğa sadık kalmaz bellek."
Sayfa 34 - İletişim Yayınları·Kitabı okudu
Reklam