İnsan, insandan vazgeçmez.
İnsan, insana yüklediği manadan vazgeçer.
“Farkın yokmuş kimseden
Ben farklı bakmışım bilmeden…” der.
Ve insan insandan gider…
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İğde kokusu var yollarda
Yemyeşil oldu her yer
Mayısın bilmem kaçı
Haziran' a yakın
Bir sana uzak saatler
Bir sana yakın kalbim
Bahar hasret kokar mı hiç ?
Hasret kokuyorsun tam karşımdayken...
Gelememeyi sen anlat,
Gidememeyi ben anlatayım.
Gözüm değil gönlüm kaldı,
Beklemek değil özlemek yordu.
Hani derler ya;
Aşk arafta bir yoldu,
Giden gitti dönen yoktu.
"Ve ekler Nazım Hikmet mektubun sonuna;herkese selam, sana hasret..."
Nazım Hikmet Ran
Müsait zamanın olduğunda...
Uğrayıver yüreğime...
Bir ara uzun uzun sev beni
Gelmesen de olur
Malum hayat işte
Herkesin aşk'ı
Başından aşk'ın...
Ama sen gel olur mu ?
Cemal Süreya
açılmış sarmaşık gülleri
kokularıyla baygın
en görkemli saatinde yıldız alacasının
gizli bir yılan gibi yuvalanmış
içimde keder
uzak bir telefonda ağlayan
yağmurlu genç kadın
rüzgâr
uzak karanlıklara sürmüş yıldızları
mor kıvılcımlar geçiyor
dağınık yalnızlığımdan
onu çok arıyorum onu çok arıyorum
heryerinde vücudumun
ağır yanık sızıları
bir yerlere yıldırım düşüyorum
ayrılığımızı hissettiğim an
demirler eriyor hırsımdan...
Attila İlhan