Hak var oldukça batıl da var olacaktır. Batılın varlık nedeni haktır. Batıl, varlığı gereği saldırgan olacaktır. Kimi zaman şeytan adı verilen bir cepheden kimi zaman da insanlan üzerinde şekillenmiş şeytan olarak hep saldıracaktır. Onun saldırmamasını hayal bile edemeyiz.